PROCEDURA REKLAMACJI :
PRAWO DO REKLAMACJI W NASZYM E-KIOSKU MAJĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE UŻYTKOWNICY ZAREJESTROWANI !
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w telekodzie lub braku możliwości zasilenia konta (komunikat o błednym lub wykorzystanym telekodzie ) prosimy o kontakt pisemny w ciągu 24 h od stwierdzenia wady tylko na adres email ,( NIE PRZYJMUJEMY REKLAMACJI POPRZEZ GG ani telefonicznie ) :
ADRES DO REKLAMACJI :
Tytuł wiadomości : REKLAMACJA
2. W emailu reklamacyjnym obowiązkowo należy podać :
a) rodzaj doładowania ( jaki operator i nominał )
b) datę zakupu
c) numer telefonu który był zasilany zakupionym telekodem .
d) imię i nazwisko osoby na którą jest zarejestrowany numer zasilany.
Powyższe dane są nam niezbędne do weryfikacji u operatora " historii" telekodu i ewentualnych roszczeń reklamacyjnych..
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 72 h-DNIA ROBOCZEGO od
momentu otrzymania wiadomości przez nas !
UWAGA WAŻNE : Okres reklamacji nie obliguje nas do wysłania telekodu
zamiennego.
Ewentualna zamiana kodu lub zwrot wpłaty następuje tylko
i wyłącznie po upływie czasu procedury reklamacyjnej
czyli 72 h dnia roboczego i pozytywnym rozpatrzeniu
reklamacji !
Wszelkie reklamacje dot.wykorzystania telekodu w przypadku
stwierdzenia czasu wykorzystania po naszej wysyłce nie będą
uwzględniane ! - ZOBACZ INFO "BEZPIECZEŃSTWO "
UWAGA !
Zanim zgłosisz reklamacje upewnij się ,że telekod jest faktycznie nieprawidłowy. W wielu przypadkach zdarza się , że komunikat o nieprawidłowym kodzie bierze się z przeciążenia sieci operatora , zwłaszcza w okresach różnych promocji doładowań. Wskazane jest zatem ponowić próbę zasilenia kilkakrotnie o różnych porach dnia lub zadzwonić do BOK-u swojego operatora.
Powrót do regulaminu